Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik bestellen bij www.zondermeuk.nl
Hoe verander ik de aantallen van een product in mijn winkelmandje?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je bestelling inmiddels verzonden is dan kunnen wij de bestelling niet meer annuleren of wijzigen. Neem in dit geval even contact op met info@zondermeuk.nl onder vermelding van je bestelnummer dan kijken wij gelijk even met je mee en kunnen wij eventueel gelijk een retourlabel voor je aanmaken.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Kan ik vanuit Buitenland ook bestellen?
Waar kan ik een klacht of een tip met betrekking tot de webshop melden?
Klachten kun je onder vermelding van je bestelnummer doorgeven op info@zondermeuk.nl
Tips ontvangen wij altijd graag ook deze mogen gestuurd worden naar info@zondermeuk.nl
Is er een minimale bestelwaarde bij www.zondermeuk.nl
Mijn bestelling
Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld. Wat moet ik nu doen?
Neem gelijk na dat je geconstateerd hebt dat er een fout in je adres zit contact met ons op via info@zondermeuk.nl. Soms kunnen wij het adres nog voor je wijzigen als je bestelling nog niet verzonden is. Heb jij al een track and trace ontvangen van ons? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te veranderen en wordt je bestelling geleverd op het door jou opgegeven huisadres.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik mijn klacht melden?
Als je een klacht hebt over je bestelling dan kun je ons een email sturen met de klacht. Wel belangrijk is dat jij je bestelnummer vermeld. Op die manier kunnen wij snel je bestelling weer vinden en naar een oplossing zoeken.
Wat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Geen zorgen. Wij laten onze pakketten bezorgen door DHL of DPD. Beide leveranciers sturen je een email wanneer je bestelling geleverd wordt. Ben jij dan niet thuis dan kun je gemakkelijk wijzigen waar of wanneer je het pakket wilt ontvangen.
Betalen
Ik heb besteld maar er ging iets mis tijdens de betaling. Wat moet ik nu doen?
Je kunt twee dingen doen. Je mag ons een email sturen dat er iets mis is gegaan met je bestelling en dat je toch graag de bestelling wilt betalen. Dan sturen wij je een betaallink toe. Ook mag je de bestelling opnieuw plaatsen en ons per mail laten weten dat de andere bestelling geannuleerd mag worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?
Dit wordt vermeld op de controlepagina die na betaling wordt getoond. Tevens ontvangt u een bevestiging van de order.
Krijg ik ook een aankoopbewijs bij mijn bestelling?
Welke betaalmogelijkheden heeft ZonderMeuk.nl
- Ideal
- Klarna achteraf betalen
- Klarna gespreid betalen
- Paypal
- Bancontact
- KBC/CBC Payment Button
- Belfius Direct Net
Bezorgen
Volgens de track and trace is mijn bestelling afgeleverd maar ik heb hem niet ontvangen. Wat nu?
Staat er bij de track and trace dat je bestelling bezorgd is? Kijk dan even in je brievenbus of je een briefje hebt ontvangen van DHL of DPD. Volg in dat geval de instructies op die de bezorger aangeeft op het briefje. Als het goed is geeft de bezorger op het briefje aan of het bij de buren bezorgt is, of het nogmaals aangeboden wordt of dat het op een bepaald pakketpunt af te halen is. Geen briefje en geen pakketje? Neem dan even contact met ons op onder vermelding van je bestelnummer.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben op de dag van levering?
Wat zijn de bezorgkosten?
Wat is de gemiddelde levertijd van mijn bestelling?
Wanneer de artikelen bij ons op voorraad zijn dan zullen je artikelen dezelfde werkdag of de volgende werkdag verzonden worden. Is er een artikel niet op voorraad dan doen wij ons best om je bestelling binnen 5 werkdagen te leveren. In sommige gevallen wanneer het niet binnen 5 werkdagen lukt nemen wij contact met je op of sturen wij je bestelling in 2 leveringen toe.
Jouw Account
Hoe kan ik mij registreren voor een account
Indien je nog geen account hebt kun je registreren door op het afrekenscherm onder de factuurgegevens aan te vinken dat er een account aangemaakt moet worden. Je kunt je ook registreren op de Mijn Account pagina. Deze staat in het topmenu.
Na het registreren ontvang je een e-mail met een bevestiging en een automatisch gegenereerde wachtwoord. Deze kun je eventueel aanpassen in Mijn Account.
Hoe kan ik inloggen op mijn account
Zodra je gaat afrekenen verschijnt er een melding: Terugkerende klant? klik hier om in te loggen. Vervolgens kun je jouw gebruikersnaam of e-mailadres opgeven en wachtwoord. Je kunt ook inloggen op de Mijn Account pagina.
Wachtwoord vergeten
Via Mijn Account kun je bij het onderdeel ‘Inloggen’ klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Je kunt dan of jouw gebruikersnaam of e-mailadres opgeven en klikken op ‘Wachtwoord opnieuw instellen’. Vervolgens ontvang je een reset e-mail. Klik in de e-mail op de link en vervolgens kun je zelf een nieuw wachtwoord opgeven.
Wat staat er in Mijn Account
In Mijn Account (zie ook het topmenu) staan al jouw eerdere bestellingen, adres- en accountgegevens. Je kunt hier ook jouw eigen gegevens aanpassen.
Waarom moet ik cookies accepteren op jullie website?
ZonderMeuk.nl gebruikt alleen technische en functionele cookies en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.
Hoe gaat www.zondermeuk.nl om met mijn privacy?
Ruilen en retouren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren aan ZonderMeuk.nl
Wanneer jij je bestelling wilt retourneren aan ZonderMeuk.nl adviseren wij je om contact met ons op te nemen en je bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij snel je bestelling vinden en een retourlabel voor je aanmaken en je toesturen per mail. Daarna kun jij je pakket afgeven bij een DHL of DPD vestiging. Wij nemen alleen artikelen retour als ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Om hygiënische redenen kunnen bepaalde artikelen niet retour. De retourkosten zijn voor de koper.
Hoe kan ik mijn bestelling herroepen?
Wij vergoeden alleen ongebruikte en onbeschadigde producten. Heeft het product duidelijke gebruikerssporen omdat het gebruikt is en niet enkel bekeken is dan vergoeden wij het product niet. Je kunt om je bestelling te herroepen contact opnemen en je bestelnummer bij de hand houden zodat wij je bestelling snel kunnen vinden en je een retourlabel en het formulier voor herroeping toe kunnen sturen.
Ik heb een klacht over mijn artikel, waar kan ik de klacht melden?
Een klacht over het bestelde product kun je mailen naar info@zondermeuk.nl onder vermelding van je bestelnummer, je contact gegevens en de klacht over het artikel. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om samen te kijken naar een goede oplossing.
Overige vragen
Wat moet ik doen als mijn kortingscode niet werkt?
Geef in je mail even aan om welke kortingscode het gaat dan gaan wij voor je nakijken waarom de kortingscode niet werkt en kijken wij samen naar een oplossing.
Wat zijn de openingstijden van www.zondermeuk.nl
Ik mis een merk in jullie assortiment. Kunnen jullie deze ook leveren?
Contact opnemen
Hoe neem ik contact op met www.zondermeuk.nl
Je kunt op vele manieren contact opnemen met ons. Het snelste bereik je ons via de email of via de whatsapp button op onze website. Ons emailadres is info@zondermeuk.nl . Ook kun je ons vinden op Instagram of Facebook.
Waar dien ik een klacht in?
Wat enorm spijtig dat je een klacht hebt. Neem bij klachten altijd contact met ons op via info@zondermeuk.nl wij gaan dan kijken naar een passende oplossing. Wij vinden een goede service enorm belangrijk en willen ons graag verbeteren op alle punten als dit nodig is.
Ik ben leverancier of producent van een product die perfect in jullie assortiment past. Hoe kom ik in contact met www.zondermeuk.nl
Wat leuk dat jij bij ons terecht bent gekomen. Allereerst is het belangrijk dat je producten aan onze visie voldoen. Denk jij dat je product bij ons past neem dan snel contact met ons op. Wij breiden nog elke maand ons assortiment uit met nieuwe merken. Je kunt ons bereiken via de mail op info@zondermeuk.nl